Arvio: Musiikin ajan kamarikonserteissa käsiteltiin vuorovaikutusta ja sen puutetta

Brigitte Muntendorfin teos Public Privacy #2. Lavalla pianisti Emil Holmström. © Santtu Paananen Musiikin ajan keskiviikon 4.7. kaksi konserttia lähestyivät nykymusiikkia eri kulmista, tarjoten perspektiiviä sen moninaisuuteen. Iltapäiväkonsertissa Viitasaaren seurakuntatalolla kuultiin soolo- ja triomusiikkia vailla kummempaa elektroniikkaa, kun taas iltakonsertti Viitasaaren teatterilla sisälsi sampleja, visuaalisia elementtejä,...
Haluatko lukea koko jutun? Tutustu Rondon tilaukseen ja avaa kaikki artikkelit käyttöösi!
Edellinen artikkeliMilanon La Scala -ooppera saapuu Savonlinnaan 2019
Seuraava artikkeliKaustisen kansanmusiikkijuhlat käynnistyvät, tänäkin vuonna pelimanniryntäys