Naiset etsivät itseään Alma-liikeoopperassa

Suvi Eloranta tulkitsi Almaa sekä tanssien että laulaen. Kuva Ville Hautakangas Poikkitaiteisuudella on paljon tilaa suomalaisessa esittävän taiteen kentässä, vaikka jäykät tukirakenteet pitävätkin pystyssä raja-aitoja. Minna Leinosen säveltämä ”liikeooppera” Alma on todiste siitä, mihin pitkälle musiikin, tanssin ja teatterin kohtaamisilla voi päästä. Tampere Biennalen viime keväältä siirretty...
Haluatko lukea koko jutun? Tutustu Rondon tilaukseen ja avaa kaikki artikkelit käyttöösi!
Edellinen artikkeliYleisradion vuoden levy on Petri Kumelan Small Creatures – A Musical Bestiary
Seuraava artikkeliViikkokatsaus 7/2021: Jyväskylän oopperan Viimeisten kiusausten roolitus julki, Lontoon uusi musiikkikeskus peruttu