 Taiteellisia lahjoja omaava Ariodante (Emily D’Angelo) ja Ginerva (Olga Kulchynska) rakastuvat. © Agathe_Poupeney / Opera National de Paris Barokkioopperat ovat parhaimmillaan sellaisissa ympäristöissä, jotka korreloivat musiikin kanssa. Pariisin Garnier-ooppera ja Versailles’n kuninkaallinen ooppera ovat sellaisia. Samalla teoksista voidaan tehdä nykypäivän peilejä tunteiden ajattomuutta hukkaamatta.   Pariisin...
  Taiteellisia lahjoja omaava Ariodante (Emily D’Angelo) ja Ginerva (Olga Kulchynska) rakastuvat. © Agathe_Poupeney / Opera National de Paris Barokkioopperat ovat parhaimmillaan sellaisissa ympäristöissä, jotka korreloivat musiikin kanssa. Pariisin Garnier-ooppera ja Versailles’n kuninkaallinen ooppera ovat sellaisia. Samalla teoksista voidaan tehdä nykypäivän peilejä tunteiden ajattomuutta hukkaamatta.   Pariisin...Nykymonarkkeja ja mennyttä loistoa
 Taiteellisia lahjoja omaava Ariodante (Emily D’Angelo) ja Ginerva (Olga Kulchynska) rakastuvat. © Agathe_Poupeney / Opera National de Paris Barokkioopperat ovat parhaimmillaan sellaisissa ympäristöissä, jotka korreloivat musiikin kanssa. Pariisin Garnier-ooppera ja Versailles’n kuninkaallinen ooppera ovat sellaisia. Samalla teoksista voidaan tehdä nykypäivän peilejä tunteiden ajattomuutta hukkaamatta.   Pariisin...
  Taiteellisia lahjoja omaava Ariodante (Emily D’Angelo) ja Ginerva (Olga Kulchynska) rakastuvat. © Agathe_Poupeney / Opera National de Paris Barokkioopperat ovat parhaimmillaan sellaisissa ympäristöissä, jotka korreloivat musiikin kanssa. Pariisin Garnier-ooppera ja Versailles’n kuninkaallinen ooppera ovat sellaisia. Samalla teoksista voidaan tehdä nykypäivän peilejä tunteiden ajattomuutta hukkaamatta.   Pariisin...













