Pääkirjoitus
•Uutta yleisöä, mutta millä keinoin?
Alkusoitto
•Orkesterien yleisömäärät nousussa
•Jyväskylän konserttitalolla myötätuulta
•Rondo cd:n esittely
•Ulf Söderblom In memoriam
•Timo Korhonen loi oman kilpailun
•Kantaesitys: Sampo Haapamäki
Mediasakset maaliskuussa
Rondo 1976
Artikkelit
Keskiajan labyrinteissä
Pitkä yhteiselo on opettanut keskiaikayhtye Oliphantin kommunikoimaan. Luovuutta tarvitaan, kun luodaan truveerilauluja niukkojen melodiakatkelmien pohjalta.
Muusikko ja turvapaikanhakija
Moni muusikko joutuu pakolaisen tielle vainon vuoksi. Kolme Lähi-idästä tullutta muusikkoa – kaksi tuoretta turvapaikanhakijaa ja Suomessa 11 vuotta asunut – kertovat tarinansa.
Montussa soi
Teatterimuusikko tekee työtään lavaesityksen, tekniikan ja ennen muuta draaman ehdoilla. Mitä muusikkous on näyttämön ohessa, takana ja alla?
Keskiaikainen laulu voimauttaa.
Säveltäjän paratiisi?
Laulu ilolle
Millepied jätti Pariisin baletin
Ulkomailta lyhyesti
Kolumnit
Susanna Välimäki
Lotta Wennäkoski
Jüri Reinvere
Rondo arvioi
Turun orkesterihistoria kansiin
Indigo Kansallisoopperassa
Kohtalon voima Tampereella
Taikahuilu Turussa
Suomessa soi
Kirkko soikoon juhlii
Älkää unohtako Max Regeriä
Sakraalia kauneutta Heiniön urkukonsertossa
Savonlinnan orkesteri ei luovuta
Unohdettu säveltäjä esiin
Start up ooppera pursuaa ideoita
Kantaesitykset maaliskuussa
Encore
Nuoret säveltämässä oopperaa
Muusikontaitoja kuoromaailmaan
Yleismusiikillisten taitojen opas julkaistiin verkossa
Voiko tällaista tapahtuakaan