Eötvösin omat teokset toimivat – kaikki niiden jälkeen tuntui loppukevennykseltä

Leticia Morenon soittoa leimasi romanttishenkinen intensiivinen ote. © Omar Ayyashi Arvio: Alle vittime senza nome. Helsingin kaupunginorkesteri, Leticia Moreno, viulu, Péter Eötvös, kapellimestari. Musiikkitalo 23.10.2019. Helsingin kaupunginorkesteri sai tällä viikolla vieraakseen unkarilaisen säveltäjä-kapellimestari Péter Eötvösin, joka kuuluu siihen harvinaiseen molemmilla aloilla arvostettuun luokkaan. Luontevasti Eötvös toi...
Haluatko lukea koko jutun? Tutustu Rondon tilaukseen ja avaa kaikki artikkelit käyttöösi!
Edellinen artikkeliLisää konsertteja oopperaan!
Seuraava artikkeliKraftin ja Auran yhteisilta oli järistyksenomainen harvinaisuus, joka sekä vaati että antoi paljon