Tuskin oli suuri yllätys, että Teatro alla Scala tarjosi huhtikuun alussa vakuuttavan Manon Lescautin, mutta pieni yllätys oli, että kevään toinen uusi tuotanto Hovanshtshina osoittautui yhtä mahtavaksi. Seurue on monipuolistunut, ja orkesterin ja kuoron taso on huikea. Ylikapellimestari Riccardo Chailly jatkoi historiallisesti tiedostavaa lähestymistään Pucciniin. Viime kaudella nähtiin Madama Butterflyn alkuversio vuodelta 1903, ja nyt Manon Lescautista esillä oli ensi kertaa Scalassa vuonna 1893 Torinon Teatro Regioon sävelletty versio. Orkestraatio on kevyempää ja yleisote […]
Kirjaudu
Tervetuloa! Kirjaudu käyttäjätilillesi
Uhohtuiko salasanasi? Klikkaa tästä
Luo tunnus
Tietosuojaseloste
Luo tunnus
Tervetuloa! rekisteröi tili
Salasana lähetetään sinulla sähköpostitse.
Tietosuojaseloste
Salasanan palautus
Palauta salasanasi
Salasana lähetetään sinulla sähköpostitse.