Michel van der Aa on käyttänyt filmiä, lavaohjausta ja soinnin elektronista laajentamista niin orgaanisena osana teoksiaan, että hänen on enää vaikea erotella tekijöitä toisistaan. ”Se alkoi siitä, kun aloin kirjoitella sävellyksiini yhä enemmän sellaisia merkintöjä, jotka koskivat esityksen visuaalisia asioita kuten esittäjän liikkumista, lavarekvisiittaa ja valaistusta”, hän kertoo kotoaan Amsterdamista Rondon Skype-haastattelussa. ”Päätin, että minun oli saatava sen hallintaan lisää välineitä, ja otin säveltämisestä taukoa ja lähdin New Yorkiin opiskelemaan elokuvantekoa. Se oli loistavaa […]
Kirjaudu
Tervetuloa! Kirjaudu käyttäjätilillesi
Uhohtuiko salasanasi? Klikkaa tästä
Luo tunnus
Tietosuojaseloste
Luo tunnus
Tervetuloa! rekisteröi tili
Salasana lähetetään sinulla sähköpostitse.
Tietosuojaseloste
Salasanan palautus
Palauta salasanasi
Salasana lähetetään sinulla sähköpostitse.