Nykyaikainen kouluympäristö on moninainen; digitaalisuus tuo omat haasteensa opetukseen ja työkalut ovat jatkuvassa muutoksessa. Harva oppilaitos hankkii tietotekniikkaa puhtaasti musiikinopetuksen ehdoilla, ja joskus teknologiaa saatetaan hankkia keskitetysti, selvittämättä opettajien varsinaisia tarpeita. Vastaavasti taas esim. koulun tietohallinnon päätökset saattavat estää uusien sovellusten lataamisen ja asentamisen laitteille. Taideyliopiston Sibelius-Akatemian musiikkikasvatuksen professori Heidi Partti kertoo, että viimeisestä teknologian käyttöä peruskoulun musiikkitunneilla selvittäneestä laajasta kyselytutkimuksesta on kulunut vuosikymmen. Partti kertoo: “Teknologian osaaminen on osa tämän päivän musiikinopettajan ammattitaitoa. […]
Kirjaudu
Tervetuloa! Kirjaudu käyttäjätilillesi
Uhohtuiko salasanasi? Klikkaa tästä
Luo tunnus
Tietosuojaseloste
Luo tunnus
Tervetuloa! rekisteröi tili
Salasana lähetetään sinulla sähköpostitse.
Tietosuojaseloste
Salasanan palautus
Palauta salasanasi
Salasana lähetetään sinulla sähköpostitse.