Maxim Emelyanychev on kuin orkesterin johtajana kuin luonnonvoima, joka imaisee muusikot ja yleisön mukaansa. Hän soittaa kosketinsoittimien lisäksi vanhoja puhaltimia ja on sitä mieltä, että kapellimestari on kaiken valtiaana käynyt turhaksi muusikoiden tason nousun ansiosta. Händelin Agrippinan esitys Turun musiikkijuhlilla viime vuonna ei hevin unohdu. Laulun loistoa riitti, mutta dramaattisesta imusta huolehti kaiken pohjalla Il Pomo d’Oro -barokkiorkesterin johtaja Maxim Emelyanychev. Cembalon äärestä hän eli musiikkia niin fyysisesti ja intoa täynnä, tuoliltaan ylös […]
Kirjaudu
Tervetuloa! Kirjaudu käyttäjätilillesi
Uhohtuiko salasanasi? Klikkaa tästä
Luo tunnus
Tietosuojaseloste
Luo tunnus
Tervetuloa! rekisteröi tili
Salasana lähetetään sinulla sähköpostitse.
Tietosuojaseloste
Salasanan palautus
Palauta salasanasi
Salasana lähetetään sinulla sähköpostitse.