Pianisti Eveliina Sumelius-Lindblom ei halua erottaa taiteellista työskentelyä ja tutkimusta toisistaan. Aate on läsnä myös hänen 1920-luvun ranskalaista modernismia käsittelevässä tohtorintutkinnossaan, jonka myötä hän haluaa laajentaa kaanonia. Tutkinnon osana on syntynyt myös tuore levytys. Jatko-opintojen aloitus Taideyliopiston Sibelius-Akatemiassa oli pianisti Eveliina Sumelius-Lindblomille tärkeä käännekohta: ”Jätin opettajan viran, ja keskityin muutaman vuoden pelkästään taiteellisen työhön ja tutkimukseen. Se oli todella virkistävää – siitäkin huolimatta, että opettajuus on ollut minulle aina tärkeää.” Väitöstutkimuksen taustalta löytyy Sumelius-Lindblomin […]
Kirjaudu
Tervetuloa! Kirjaudu käyttäjätilillesi
Uhohtuiko salasanasi? Klikkaa tästä
Luo tunnus
Tietosuojaseloste
Luo tunnus
Tervetuloa! rekisteröi tili
Salasana lähetetään sinulla sähköpostitse.
Tietosuojaseloste
Salasanan palautus
Palauta salasanasi
Salasana lähetetään sinulla sähköpostitse.