Elisan musiikkiaiheisen kampanjoinnin yksi satsaus on ollut Mikael Gabrielin hologrammihahmon autenttisen oloinen esitys helsinkiläisen lippulaivamyymälän ikkunassa. Projektissa hyödynnettiin samanlaista teknologiaa kuin edesmenneen rap-artisti Tupac Shakurin kuuluisassa hologrammijäljitelmässä vuonna 2012. Musiikkialan digisisältöjen jakelu elää kuplivaa etsikkoaikaansa. Suomen teleoperaattorit kisaavat markkinasta ”viihteellä” ja kotimaisuudella, mutta myöskään klassisesta musiikista...Monesta tuutista parempi
Elisan musiikkiaiheisen kampanjoinnin yksi satsaus on ollut Mikael Gabrielin hologrammihahmon autenttisen oloinen esitys helsinkiläisen lippulaivamyymälän ikkunassa. Projektissa hyödynnettiin samanlaista teknologiaa kuin edesmenneen rap-artisti Tupac Shakurin kuuluisassa hologrammijäljitelmässä vuonna 2012. Musiikkialan digisisältöjen jakelu elää kuplivaa etsikkoaikaansa. Suomen teleoperaattorit kisaavat markkinasta ”viihteellä” ja kotimaisuudella, mutta myöskään klassisesta musiikista...


















