Muusikot imagoa kalastelemassa

Esittämisen tai säveltämisen jälkeen tärkeintä muusikon ammattitaitoa on hankkia työmahdollisuuksia ja puhutella ihmisiä, joita ei tunne henkilökohtaisesti. Nettisivut ja sosiaalinen media ovat oleellinen osa itsensä markkinointia. Miten niihin klassisella puolella tartutaan?      ”Luulen, että brändi on mulle tutuin juomana.” Säveltäjä Pasi Lyytikäisen pieni kommentti Klassinen Suomi -tv-sarjassa meni suoraan ytimeen. Hän on säveltäjien joukossa onnistunut esimerkki oman osaamisen tuotteistamisesta. Hän tuntuu elävän kuten opettaa eli tekee vain hänestä itsestään luontevilta tuntuvia asioita. ”Ensimmäinen erhe […]
Artikkeli on tarkoitettu Rondon lukijoille. Ryhdy sinäkin lukijaksi RONDON KAUPPA valikon kautta.
Edellinen artikkeliEsenvalds
Seuraava artikkeliHeinäkuun kantaesitykset