Kommunikoi ja kehitä yleisöä!

Collegium Musicale on yksi Viron kuoroelämän nousijoista               Markkinoinnin merkitys kasvaa jatkuvasti, myös kulttuurissa. ”Ole vuorovaikutuksessa, kommunikoi ja kehitä yleisöä”, innostaa Collegium Musicale -kuoron manageri Kristel Üksvärav.   Kommunikointi ja markkinointi kannattaa. Collegium Musicale kutsui Aapo Häkkisen johtamaan vuonna 2015 Viroon. Tämän seurauksena kuoro laulaa Häkkisen johtamalla ja Helsingin Barokkiorkesterin toteuttamalla Bachin Jouluoratorion kiertueella Tallinnassa, Oulussa ja Helsingissä 14.-17. joulukuuta. ”Myy, markkinoi tai kehitä yleisöä – ei ole niin […]

Artikkeli on tarkoitettu Rondon lukijoille. Ryhdy sinäkin lukijaksi RONDON KAUPPA valikon kautta.
Edellinen artikkeliAmatööreistä ammattilaisuuteen
Seuraava artikkeliRakkautta vankilassa