Ooppera löytää uusia areenoita ja ohjelmistoja

360-henkinen kuoro otti Tempelhofin Hangar 4:n jättitilan lahtuun erinomaisesti. © Jan Windszus Photography 360-henkinen kuoro otti Tempelhofin Hangar 4:n jättitilan haltuun erinomaisesti Komische Operin Messias-esityksessä. © Jan Windszus Photography Uusilla esityspaikoilla ja unhoon jääneillä teoksilla voi rikastaa kuvaa oopperasta taidemuotona. Berliinissä Messias-oratorio soi oopperallisesti lavennettuna spektaakkelina Tempelhofin lentokentällä, ja Ottorino Respighistä paljastui kiinnostava oopperasäveltäjä noitavainosta kertovassa La fiammassa. Berliinin...
Haluatko lukea koko jutun? Tutustu Rondon tilaukseen ja avaa kaikki artikkelit käyttöösi!
Edellinen artikkeliHyvinkään musiikkiopisto lakkautusuhan alla
Seuraava artikkeliVanhan ja uuden jännitettä vanhan musiikin festivaalilla