Ooppera löytää uusia areenoita ja ohjelmistoja

360-henkinen kuoro otti Tempelhofin Hangar 4:n jättitilan lahtuun erinomaisesti. © Jan Windszus Photography 360-henkinen kuoro otti Tempelhofin Hangar 4:n jättitilan haltuun erinomaisesti Komische Operin Messias-esityksessä. © Jan Windszus Photography Uusilla esityspaikoilla ja unhoon jääneillä teoksilla voi rikastaa kuvaa oopperasta taidemuotona. Berliinissä Messias-oratorio soi oopperallisesti lavennettuna spektaakkelina Tempelhofin lentokentällä, ja Ottorino Respighistä paljastui kiinnostava oopperasäveltäjä noitavainosta kertovassa La fiammassa. Berliinin...
Jatka lukemista tilaajana – kulttuurin parhaat tarinat odottavat sinua!
Edellinen artikkeliHyvinkään musiikkiopisto lakkautusuhan alla
Seuraava artikkeliVanhan ja uuden jännitettä vanhan musiikin festivaalilla